Yağ Yakımı Hızlandırmak İçin 5 Besin

1)Yoğurt, ayran, kefir, peynir ve süt, deniz ürünleri…
Bu gıdaların ortak özelliği kalsiyum mineralinden zengin olmalarıdır.Kalsiyum; metabolizmayı hızlandırır, yağ yakımını artırır. Zayıflamanızı kolaylaştırır.

2)Somon balığı;

Omega 3 yağ asitlerinden ve proteinden zengin bir balıktır. Diğer balık çeşitleri de benzer özellikler gösterirler. Genel olarak “ proteinli gıdalar” yağ yakımını artırırlar. Sindirilirken daha çok enerjiye gereksinim duyulur, artan enerji gereksinimi metabolizma hızını artırdığı için yağ yakımı da hızlanır.

3) Yeşil Çay;

Antioksidan içeriğinin yanı sıra içeriğindeki “kateşinler” yağ yakımını hızlandırırlar. Gün de 2- 3 fincan taze hazırlanmış limonlu yeşil çay hem yağ yakar hem de bağışıklık sisteminizi güçlendirir.

4) Keten tohumu;

İçerdiği “lignin” etkin maddesinden dolayı hem tok tutar hem de yağ yakımını hızlandırır.

5) Posalı gıdalar;

Bütün mevsim sebze- meyvesi ve kuru baklagiller, tam tahıllı gıdalar; bu gıdalar sindirilirken metabolizma hızını artırırlar. Dolaysıyla da yağ yakımı hızlanır. Ayrıca enerji değerleri düşük olduğundan zayıflamanıza yardımcı olurlar.

You May Also Like

Genç Kalmanın Ve Güzelliğin Sırrı

Sağlıklı Zayıflama Yöntemi

Kalıcı Bronzluk Önerileri

Yağlı Saçlara Alternatif Çözümler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir